کلیدواژه‌ها = %D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA %D9%87%D8%AA%D9%84%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C
بررسی نقش واسط کیفیت خدمات در تأثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز)

دوره 12، شماره 23، اسفند 1399، صفحه 140-150

جعفر بهاری؛ مهدی کروبی؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله؛ حامد بهاری


تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های 5 ستاره شهر تبریز)

دوره 11، شماره 22، بهمن 1398، صفحه 40-57

مهدی کروبی؛ جعفر بهاری؛ سمیرا محمدی؛ مرجان بذله؛ شهلا بهاری


تأثیر کیفیت خدمات بررضایت مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)

دوره 9، شماره 17، بهمن 1396، صفحه 59-78

جعفر بهاری؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله؛ حامد بهاری