نویسنده = بهاری، حامد
2. ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده (مطالعه موردی : رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه)

دوره 10، شماره 20، بهار و تابستان 1398، صفحه 92-116

جعفر بهاری؛ مهدی کروبی؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله؛ حامد بهاری


3. تأثیر کیفیت خدمات بررضایت مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های پنج ستاره شهر تبریز)

دوره 9، شماره 17، پاییز و زمستان 1396، صفحه 59-78

جعفر بهاری؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله؛ حامد بهاری