نویسنده = مهدی کروبی
بررسی نقش واسط کیفیت خدمات در تأثیر خدمت‌گرایی بر وفاداری مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های شهر تبریز)

دوره 12، شماره 23، اسفند 1399، صفحه 140-150

جعفر بهاری؛ مهدی کروبی؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله؛ حامد بهاری


تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر تعهد سازمانی کارکنان در صنعت هتلداری (مطالعه موردی : هتل های 5 ستاره شهر تبریز)

دوره 11، شماره 22، بهمن 1398، صفحه 40-57

مهدی کروبی؛ جعفر بهاری؛ سمیرا محمدی؛ مرجان بذله؛ شهلا بهاری


ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده (مطالعه موردی : رستوران های زنجیره ای اکبر جوجه)

دوره 10، شماره 20، تیر 1398، صفحه 92-116

جعفر بهاری؛ مهدی کروبی؛ شهلا بهاری؛ مرجان بذله؛ حامد بهاری